25.1.2017

6 LEFFAA JOTKA ON PAKKO NÄHDÄ TÄNÄ VUONNA

2017leffat

Kuinka moni muu on jo ottanut selville mitä uusia elokuva on nyt tulossa? Minä vilkaisin ne mielenkiinnolla läpi ja sieltä pompahti monta elokuvien jatko-osaa ja monenlaisia muita leffoja jotka haluan ehdottomasti nähdä. Tämä vuosi oli luvassa monen monta elokuva uuttuutta kuin myös kauan odotettuja jatko-osia tai ainakin itse olen odottanut kuin kuuta nousevaa.

Ensimmäisenä tottakai Beauty and the beast! Disneyn animaatio elokuvana yksi mun suosikeista jo lapsesta asti, joten onhan se nyt vietävä pakko nähdä kun disney herättää sen henkiin uudelleen. Tuhkimo oli erittäin hyvä, joten odotan tältä leffalta paljon. Listalle tuli Imdbstä myös kolme muutakin jotka toivon, että ne tulisivat myös meille tänne Suomeen, sillä niiden trailerit säväytti minua. Varsinkin A Dog's purpose ja Zookeeper's Wife. Niitä odotan kyllä kuumeisesti, vielä en ainakaan hoksannut Suomen ensi-illan ajankohtaa kyseisten leffojen kohdalla. Toinen jota olen odottanut jo kauan innolla on Pirates of to caribbean! Tätä leffaa odotan yhtä innoissaan kun Beauty and the beast elokuvaa ja selitykseksi varmaan riittää, ah Johnny Depp! Sen rooli tuossa elokuvassa on yksi parhaimmista mitä häneltä on tullut ja onhan kyseinen näyttelijä yksi minun suosikki näyttelijöistä. Näitä leffoja ainakin minä toivon pääseväni katsomaan tämän vuoden aikana, onko teillä jotain leffoja to do-listalla?

2 kommenttia:

  1. Mä haluan ehdottomasti nähdä Beauty and the Beastin sekä pirates of the caribbeanin! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niitä kyllä itse odotan kuumeisesti! :D

      Poista