2.10.2016

3 ASIAA...

Monien monien blogien inspiroimana päätin toteuttaa tämän 3 asiaa-postauksen, joka onkin monille tuttu varmasti etukäteen. Pääsette taas tällä postauksella hyvin minun pintani alle ja tuntemaan minua paljon paremmin!

3 asiaa, joista pidän…
- Ruoan laitosta, se on jotenkin rentouttavaa ja mukavaa.
- Lämpimistä juomista! Tee, kuuma kaakoa ihan mikä vaan kuuma juoma!
- Rentoutumisesta. Ihan vaan kotona leffan tai jonkun hyvän sarjan katsominen.

3 asiaa, joista en pidä…
-Hyönteiset. Jos jossain on pienikin hämähäkki niin se on melkeinpä maailmanloppu. Ja ne himputin banaanikärpäset mitä tulee aina kesäisin hedelmien mukana, voiko olla mitään niin ärsyttävämpää kuin ne!?
- Pyykkääminen. En tiedä mikä siinä on, mutta minä välttelen minkä voin pyykkien kuivumaan laittamista. Ei siis ole mikään ongelma laittaa niitä koneeseen pesuun, mut sen jälkeen...
- En siedä maksaa tai verilettuja. Maksalaatikko ja maksamakkara menee, mutta ihan siis maksapihvi tai veriletut. Oksettava olo tulee jo pelkästään ajatellessa niitten hajua. Yök!

IMG_9160  
3 asiaa, joita tein viikonloppuna...
- Töitä, niinkuin yleensä. Viikonloput menee enemmän töissä.
- Kävin poikaystäväni kanssa hänen äitinsä luona kylässä.
- Rentouduin pitkän työpäivän jälkeen lämpimässä saunassa.

3 asiaa, jotka osaan…
- Visuaalisuus se on mun yksi vahvuuksista! Sitä taitoa  pyrin kokoajan pitämään yllä ja kehittämään.
- Olla ajoissa paikalla. Se on joku sukuvika kun pitää olla joka paikassa ajoissa ja jopa liiankin ajoissa.
- Osaan tyytyä vähempään. Tai no en koskaan odota mitään isoja ja hienoja asiota esim. lahjoja. En vain osaa välittää materiaalisuudesta ja olen tyytyväinen siihen "vähäiseen", jos saan lahjan niin minulle ajatus on tärkeämpi kun se mitä saan.

 3 asiaa, joita en osaa… 
- Laittaa vaatteita takaisin kaappiin, ne vain ei pysy siellä.
- Viheltää, en ole vieläkään sitä oppinut... Onneksi lohduttaa se, että tiedän monia jotka eivät myöskään osaa samaa!
- Säästää rahaa. Olen vaan niin loistava tuhlaamaan sitä, mutta onneks siihen on tullut pientä muutosta jo.
 

IMG_9105  
 3 asiaa, jotka haluaisin osata…
- Mulla on todella heikko kielipää, joten pakko sanoa että haluisin oppi puhumaan kunnolla esim. englantia!
-  Jotain upeea tanssilajia haluaisin osata, kuten jazz.
- Laskea nopeasti päässä matematiikan laskuja, se helpottaisi kassalla työskentelyä. Vaikka kassa laskeekin sen valmiiksi.

 3 asiaa, jotka minun pitäisi tehdä…
- Viikata kuivat lakanat kaappiin.
- Tiskikonekin olisi ihan hyvä laittaa päälle kun alkaa olemaan jo täynä!
- Muokata muutamat kuvat kamerastani.

 3 asiaa, joista stressaan…
- Kiire. Jos on liian kova kiire jonnekkin tai jonkun asian suhteen saa mun stressitason nousemaan.
- Pelko siitä, että myöhästyisin töistä. Olen viime aikoina nähnyt jatkuvasti unta siitä, että olen tunnin myöhässä töistä!
- Muitten stressaamminen aiheuttaa minullekin stressiä...

 3 asiaa, jotka saavat minut rentoutumaan…
- Hyvä leffa tai tv-sarjan katsominen.
- Lämmin sauna.
- Tieto siitä, että olen saanut kaikki hyvin tehtyä esim. töissä.

IMG_9116  
 3 asiaa, joista puhun usein…
- Työt
- Tulevaisuus, se on kiva aihe puhua. Vähän miettiä ja pohtia sitä.
- Unet. Mä nään tosi paljon unia ja jotkut on ihan hullujakin joita Nico on välillä saanut ihmetellä.

 3 asiaa, jotka puen mielelläni päälle…
- Mukavat farkut.
- Tennarit tai jotkut muut kivat kengät.
- Näin syksyllä tietenkin jonkun suosikki neuleistani!

 3 asiaa, joita en pue päälleni…
- Turkis! Ette ikinä tule näkemään sellasta mun päällä vaikka olisin upporikas ja asuisin kartanossa tai ne olisivat viimeisintä muotia!
 - Korkokengät. Menee ne joskus, mutta ei aina.
- Matala vyötäröiset farkut.

IMG_9360   
3 asiaa, jotka haluaisin hankkia…
- Uuden kameran...
- ja kamerajalan!
- Suloisen kissan pennun peuhaamaan tänne meidän kotiin!

 3 asiaa, joista unelmoin…
- Omasta perheestä!
- Upeista ulkomaan matkoista, jossa pääsee kunnolla näkemään maailmaa.
- Työstä josta nautin sydämmeni pohjasta!

 3 asiaa, joita pelkään…
- Kuoleminen.
- Niitä ötököitä, jonka mainitsinkin jo ylempänä.
- Piikkejä... Jäykkäkouristus rokote pitäisi käydä hankkimassa...

 3 asiaa, joita toivon tapahtuvan lähitulevaisuudessa…
- Saisin hankittua pitkään unelmoidun tatuoinnin!
- Pääsisin opiskelemaan tai tekemään työtä josta nautin täysin sydämmin.
- Odotan jo joulua niin kovasti, että se sais jo tulla!

2 kommenttia:

  1. Nää 3 asiaa postaukset on kyl tosi kivoja! itekki tein just vähänaika sitten semmosen blogiin :)
    Kivoja vastauksia sulla, samaistun moneen kohtaan! mutta etenkin noihin 3 asiaa jotka osaan kohtiin :D

    ♥: Sofia, FashionSituation

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne kyl on, oon itekin tykännyt lukea muiden blogeista näitä. Käyn kyllä ehdottomasti vilkasemasssa sinunkin postausta! :)

      Poista