keskiviikkona, kesäkuuta 01, 2016

HELLUREI!

jhghjk
Reilut puoli vuotta sitten istuin viimeksi kirjoittamassa uutta postausta, jonka aiheena kylläkin oli blogi tauon pitäminen, jonka suunnittelin olevan vain parin kuukauden mittainen, mutta siitähän tulikin sitten paljon pidempi. Kuukausi takaperin olin aloittammassa uudellen päivittelemään elämäni hetkiä tänne blogiin, mutta yllätykseksi huomasian olevani muuttunut tauon aikana sen verran paljon, että en kokenut edellisiä postauksia enää omaksini. Vaikka pidän itseäni samanlaisena kuin olin silloin, niin loppupeleissä elämäni on saanut uuden käänteen. Merkonomin papereista tuli hyötyä kun työpaikka tuli melkeinpä sormia napsauttamalla, kiitos sen, että otin vastaan vuokrafismasta keikkatyötä! Työn lisäksi elämässä on muuttunut ihmis-suhteet, joihin olen koko tauon ajan panostanut. Uudet ihanat ystävät, joiden kanssa on saanu jakaa surun hetkiä ja naurun riemuisia kokemuksia, mutta mikä parasta yhden ihanan ystävän kepposen ansiosta rinnallani on nyt se miehekkäämpi osa puoli melkein 2 vuoden sinkkuna olon jälkeen.

Blogini kun on kerran tyhjillään vanhoista postauksista aloitan homman sillä, että kerron itsestäni myös uusille blogin tuttavuuksille. Olen 21 vuotias merkonomi, joka päätyi tämän kevään aikana tekemään töitä ruoka-kaupan kassalle, pidän työstäni vaikka tiedän olevani enemmän elementissäni sisustuksen ja visuaalisuuden parissa. Pidän tämän hetkisestä työstäni sen takia, koska pääsen kyseisellä työpaikalla olemaan enemmän kontaktissa asiakkaiden kanssa kuin normaalisti jossain isommissa putiikeissa. Yli vuoden olen majaillut Turussa, jossa asun mukavalla alueella tilavassa yksiössä, johon mahtuu hyvin minun lisäksi majailemaan välillä myös tämä miehekkäämpi osapuoli josta mainitsinkin jo. Persoonaltani olen realisti, mutta pieni osa minusta on haaveilijaa, joka uskoo omiin unelmiinsa ja tekee töitä saavuttaakseen ne. Tässä tais olla perus faktat, lisää siitä millanen olen tulee varmasti selviämään tämän blogin myötä ajallaan!

Se mitä tulevaisuus näyttää tämän blogin suhteen, on se että se tulee sisältämään paljon reseptejä, sisustus juttuja, minun arkista elämääni, tyttöjen juttuja meikeistä ja hiuksisat, mutta mukaan mahtuu myös te-se-itse postauksia. Eli oikestaan taivas on rajana ja myös teillä lukijoilla on mahdollisuutta vaikuttaa sisältöön, heitätte vaan kommenttia johonkin postaukseen aiheesta mikä kiinostais, niin katson mitä saan aikaiseksi!

Pitemmittä puheitta, tervetuloa taas mukaan!

4 kommenttia:

  1. Vihdoinkin pääsee taas lukemaan lemppariblogia! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi vitsi, niin kyllä pääset!! :)

      Poista
  2. Jee, tosi kiva, että palasit kirjoittelemaan! :) Olenkin odottanut innolla tauolta palaamistasi. :3

    http://venlaslittlediary.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla, tervetuloa takaisin lueskelemaan blogiani! :)

      Poista